onsdag, januar 04, 2012

Rest in Me


Rest in Me
I take your burdens off your shoulders
Rest in Me
I've done the work for you

Be free
And live in my mercy - be free
Be free
And live in my love
Be free
For I will always carry you
Be free, be free, My child

I rest in You
You take my burdens off my shoulders
I rest in You
You've done the work for me

I'm free
I live in Your mercy - I'm free
I'm free
I live in Your love
I'm free
For You will always carry me
I'm free - I'm free - I am free

ALN 1999


Tenkte på denne sangen og skulle til å søke etter den på YouTube, men så kom jeg på at den finnes jo ikke der ;) Og akkurat nå kan jeg ikke gjøre så mye for å få den ut av hodet mitt, for stemmen min trenger litt hjelp før det kommer sang derfra igjen... Skal bli godt å få komme til en logoped og få lære å synge og prate igjen! Kanskje får love meg selv å gjøre en demo når jeg kan synge igjen ;)
God natt!

Ingen kommentarer: